Blir en lång natt...

Jag är ännu inte klar, saken är den att jag blev så extremt rastlös och trött att jag har pausat ett tag och gjort annat. Blir tokig på det här arbetet och lite arg är jag på mig själv. För att jag gör det dagen innan inlämning, dåligt av mig jag vet, men jag arbetar konstigt nog bäst såhär. Har alltid gjort och det har funkat bra hittills, förutom att jag halvt stressar ihjäl mig varje gång det är något arbete då, som nu.

Men nu ska jag börja på analysen i alla fall, eller jag har väl gjort en fråga för analysen skulle jag kunna säga, och nu har jag bara ungefär 2-3 frågor kvar , skulle jag tro. Svårast är bara hur jag ska kunna förutspå framtiden för dem och sådär, men det fixar sig.

Jag skiter i hur lång denna natt blir, vet bara att det kommer bli en lång natt. Men jag tänker bli klar med arbetet idag, och jag hoppas att jag blir klar innan tolv i alla fall. Men arbetar jag på bra som jag gjort nu, så skulle jag kunna klara det. Måste ge mig fan på det bara.

Tack till Carro som stödjer mig också, och peppar mig till att jag ska fixa detta. Du är en riktig vän sötnos!

Hm... jobba var det va? I CAN DO THIS!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback