blev en kort skoldag för mig

Sitter hemma nu, ska alldeles strax lägga mig i sängen och slänga igång Gossip Girl. Det blev en kort skoldag för mig idag, gick bara två lektioner. Kände att jag inte klarade mer, det beror på min förkylning som brutit ut ordentligt nu. Orkar inte vara förkyld eller sjuk, vill vara i skolan och inte missa mer grejer ju! Vill kunna träna, men mest av allt vill jag kunna prata utan att låta som om jag svalt en gås.. För min röst är inte precis sexiig just nu, nääj nääj, jag kan skratta som Nanny Fran eller hon den där jobbiga typen som Chandler träffar i F.R.I.E.N.D.S. Det är sant, ni kan fråga mina vänner, eller så får jag filma och lägga upp här, haha.

Men men, jag sitter i alla fall hemma nu, tråkigt men saant.. Ska som sagt lägga mig nu, kolla lite Gossip Girl. Har ju inte riktigt följt serien på TV, så jag börjar om från början nu.

Här har ni ett klipp på hur jag låter just nu, det är Janice från vänner, men ändå! Jag låter verkligen sådär, och jag kan skratta som henne.



Oh my God!

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback