Är det torsdag idag?

Alltså, jag har en skum och ganska obehaglig känsla av att det är torsdag idag. Har trott det hela dagen och jag är tydligen inte den enda. Även fast jag inte var i skolan igår så borde jag känna att det är en måndag? För gårdagen var nästan som en söndag. Men nixens! Inte här inte..

Aja, ska snart iväg till tåget, sköönt att sluta tidigare. Jag och Carro ska ju göra något för projektarbetet. Hihi vad busiga vi är. Detta är i alla fall vad jag gjort under grafisk illustration idag. En logotyp för musikkedjan, har blivit lite av en tävling.
Klicka på bilden för att förstora den. Den blev pixlig här, men är snyggare i illustrator. Har gjort allt i bilden, och så jag har inte snott eller något sådant heller.
 

Men nu ska jag kila till tåget.
Ha det braaa!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback