Äntligen får jag sova...!

Klockan är just nu 01.38, det är tiden som jag blev klar med mitt geografi arbete. Och ni har inte en aning om hur glad och lättad jag är, för nu får jag äntligen krypa ned i sängen och sova. Jag kan andas ut, jag kan sluta ögonen och bara somna, tyvärr får jag inte sova så länge, eftersom jag ska upp om ca 4 timmar igen, och det blir en lång dag imorgon också..

Skriver ut papprena nu  ialla fall, blev 14 sidor totalt, då med framsida, innehållsförteckning och referenser, så det är väl alldeles lagom kanske? Trodde verkligen inte att det skulle bli så mycket, och mitt huvud är alldeles slut.

Morgondagen kommer se ut såhär ungefär:
* Undervattensfotografering med klassen på badhuset.
Ska komma på en story och jag tror jag har en bra!
* Efter det ska jag ha lunch och två lektioner till innan jag slutar.
* Kommer hem och hinner äta något lite snabbt, sedan bär det av till jobbet.
* Jobba i ca tre timmar, stänga och hem och äta.

Resten av kvällen blir nog bara chill och mys, så jag ska ta det så lugnt som möjligt, eftersom jag jobbar resten av helgen, känns lite segt, men skönt ändå! Vet ju vad jag får utav det.

Men nu ska jag verkligen gå och sova, är sjukt trött. Kanske hinner sätta igång ett avsnitt av Gossip Girl innan jag somnar.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback