Alldeles för lite sömn

Var uppe till runt två inatt och såg på OscarGalan, ville se klänningarna och sådär men jag orkade faktiskt inte så mycket och gav upp kl. 2 ungefär. Bra var väl det egentligen, eftersom jag har skola idag och var nära på att försova mig imorse. Hörde inte väckarklockan alls, då hade jag satt igång två stycken ändå, men jag vaknade tillslut av mig själv runt tjugo i sju.

Känner i hela kroppen och huvudet att jag har fått alldeles för lite sömn. Jag är seg som fan, fattar ingenting och kroppen gör ont. Så jag tror inte jag stannar kvar i skolan idag, får bli på resten av veckan istället.

Men annars är det lugnt, känns ändå rätt skönt att ha börjat igen. På torsdag ska jag hämta ut min studentmössa, wooho! Känns stort och galet, för nu r det inte långt kvar till studenten. Underbart!

Nu är det inte långt kvar av dagen heller, bara två timmar och 45 minuter, känns skönskönt! Ikväll ska jag ta det lugnt, sova och skissa lite I guess.

Vad ska ni hitta på i veckan? Några planer, du kanske har lov?
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cissi

denna vecka blir de plugg, plugg och återigen plugg samt träna och träna :P

2009-02-23 @ 19:07:33
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback