ååh, jag får middagsgäster!

Mormor ringde nyss, de är här i Stigtomta och är barnvakt åt två av mina kusiner. Skulle egentligen gå över en stund, men tänkte laga mat och sådär nu så de skulle komma sedan, men de var tvugna att åka snabbt för att de skulle handla mat. Men då är ju jag så snäll så jag bjuder de på middag istället.

Så hit kommer de om ca en timme, och då ska jag servera Lax med Couscous.
Couscous... food so nice they named it twice!

Idag har jag städat och tagit det lugnt.. försökt plugga men har inte blivit av, blir så arg på mig själv för det! Men det ska gå och jag ska börja nu innan de kommer. Har istället testat att lira lite Black Jack på en spelsida, gick riktigt bra och jag vann faktiskt lite pengar. Inte så mycket kanske, men runt 60 kr tror jag. Spelade ju bara lite, men bara för att testa. Spelar mer senare tror jag.

Men ååg, så underbart det känns med middagsgäster, då slipper jag äta själv, vilket jag verkligen hatar! För då äter jag oftast inte heller. Men får ta och äta något litet nu, är småhungrig.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: saman ullah

hej, din blogg var jätte fin kan du kanske hjälpa mig med designen?

2009-02-02 @ 18:52:10
URL: http://samanullah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback