A Sunny day in Nyköping

Just nu sitter jag i skolan, har hål och sitter och försöker färdigställa mitt CD-omslag någorlunda. Men det går inte allt för bra faktiskt. Känns lite segt och allt ska vara klart nästa vecka, något som oroar mig. Men något som i alla fall piggar på och gör mig glad är att solen lyser ute, sitter och har solen i ögonen och det sticker så jag knappt kan se datorskärmen. Men det gör inte så mycket, för jag tycker om att solen lyser och värmer. Tyvärr ligger snön kvar och kyler, men så kallt är det faktiskt inte ute.

Om en tjugo minuter börjar lektionen och det är Grafisk Illustration, jag och Carro ska smita iväg och köpa något gott, det är ju ändå Fettisdagen. Blir inte semlor, eftersom jag inte kan äta det och det är få ställen i stan där de serverar laktosfria semlor. Fast det gör inte så mycket, är inte förtjust i grädde, men jag ska tjocka idag ändå det är väl tillåtet på fettisdagen?

Ikväll händer inte speciellt mycket, ska städa rummet hade jag tänkt och sedan pyssla kanske? Kan vara en bra idé. Bara jag gör något i alla fall och inte sover hela kvällen som jag gjorde igår!

Känner på mig att detta blir en bra vecka, den har ju börjat med toppenhumör i alla fall, även fast jag varit trött. Men nu ska jag fortsätta med arbete CD-omslag, njuta av solen och snart dra mig iväg till ICA.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback