Varför när man måste?

Varför är det så att alltid när man har något man måste göra så blir det aldrig av? Att man alltid (jag i alla fall) hittar små kryphål till att göra andra saker som är roligare eller egentligen bara helt obetydelsefulla? Allt för att undvika det man måste göra.

Nu har jag tänkt städa rummet hela dagen, från det att jag vaknade nästan tills det blev klart.. Jag har städat rummet i totalt en halvtimme kanske, för jag har hittat massa annat att pyssla med. Så som att leta utbildningar och jobb, duscha, fixa håret så det blir lockigt och leta inredningsbloggar. Alltså allt jag kan göra en annan dag men inte borde göra idag?

Någon som kanske har något bra svar på det?
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: åsa

ett litet litet släktdrag bara du överlever ;)

2009-12-20 @ 20:22:46
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Haha, ja du, varför är det så?? :) Känner igen det där. Mycket väl!! ;)

2009-12-21 @ 17:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback