Tjingeling i den blöta snön

Idag är det lite sådär småruskigt väder med snöblandat regn. Och utanför huset har snön smält lite grann, vilket jag tycker känns väldigt tråkigt. Men det gör samtidigt inte något att det är snöblandat regn, inte för min del i alla fall eftersom jag ändå måste sitta inomhus och jobba en dag som denna. Har varit oerhört lite kunder idag, så det blir nästintill tråkigt, men tiden har ändå gått fort.

Så nu har jag lunch och sedan är det bara fyra timmar kvar tills jag slutar. Det lär ju gå riktigt fort tror jg. Har tyvärr inte hunnit lägga ut så mycket foton under julen och så, men ska försöka så fort jag har tid. Det är det som är problemet, jag sticker iväg på spontana saker. Mycket trevligt!!

Ikväll blir det utgång också, wooho, längtar efter att få dansa arslet av mig. <3
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback