Tittut!

God eftermiddag på er! Har varit dåligt med uppdateringar under helgen, men jag har varit rätt upptagen och umgåtts med Evelina bl.a. Så i fredags var det utgång i Sthlm, var både bra och dåligt. Kom hem rätt sent på natten och sov ganska länge. Eller jag sov rätt länge i alla fall. Igår var vi väl sega hela dagen, var tänkt att vi skulle dra ut, men det var riktigt skönt att vi stannade hemma också. Så det blev en lugn, skön och rolig filmkväll med familjerna istället. Riktigt trevligt!

Men under denna vecka så lovar jag mer uppdateringar av bloggen, fler foton och sådant också! Ska fixa ett illustrationsprogram också, så jag hoppas på att det kommer börja rulla in lite illustrationer i bloggen också. Som jag har längtat.

Ska även börja ta tag i lite andra saker också. Träningen ska jag ta på allvar igen till exempel. Sedan börja kolla upp lite grejer för min och Evelinas plan/kommande projekt. Så nu ska jag komma igång igen! Ni kan ju hjälpa till att hejja lite på mig, haha.

Nu ska jag kolla klart på filmen jag höll på med.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback