Nyår imorgon?

Oj, jag har verkligen varit frånvarande från bloggen, och jag vet att jag har lovat att jag ska bättra mig. Men jag har faktiskt inte haft tid för bloggen alls. Och samtidigt som jag tycker det är tråkigt, så riktigt njuter jag av tiden då jag gör annat! Är sällan hemma nu förtiden utan jag umgås med med vänner eller far runt hit och dit. Treevlans trevlans.

Kan inte fatta att ett nytt år börjar imorgon midnatt. Det känns helt tokig, och det här året har gått så fort! Tror nog också att det är det bästa året hittills, och mycket bättre kan det bara bli.

Blir ingen middag hemma hos mig imorgon, men blir med trevligt sällskap i stan och vad som händer där får vi se. Kan gå galet till i alla fall med mig, Lisa, Emma, Lina och Alice! Ett skönt gäng tjejer säger jag bara.

muuumsmuums. nu ska jag baka Cupcakes
pussar

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh! längtar verkligen :D

har alltid så jävla galet kul med er! <3

2009-12-30 @ 21:45:38
URL: http://poet-alice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback