Leilas Jul , ett måste nu

Nu till julen så måste man ju kika in alla de där mysiga programmen som går, t.ex. Leilas Jul, Jul med Ernst och så vidare. I fredags gick Jul med Ernst, jag såg väl sisådär halva avsnittet och mer hann jag inte se. Men idag gick min favorit, Leilas Jul. Hon är så mysig tycker jag, eller verkar mysig. Och så gör hon alltid så intressanta saker, med recept från olika delar av världen kanske mest inriktat på USA.


Foto från recept.nu

Det är det jag gillar med henne också, att det inte är den traditionella julmaten och julgodiset, utan det är lite annorlunda. Så imorgon ska jag testa mig på att göra Rocky Roads för att de ser så enormt goda ut, tycker ni inte det?

Nää mysiga julprogram under julen är ett måste!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

ser mumisgt ut :D

Ha en toppen måndag!

2009-12-21 @ 14:14:53
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback