känns i rygg och fötter

Har stått hela dagen i köket idag, bakat och grejat och haft mig. Så nu känner jag av det i ryggen och fötterna, har väl stått fel också antar jag. Men har fått en hel del uträttat också så jag är nöjd! Samtidigt är jag inte helt färdig heller, har ju bara gjort saffrancupcakes och mina cookies än så länge och har godiset kvar nu. Men funderar på att spara t.ex. wienernougaten eller något till imorgon, men jag får se. Har ju massa tid på mig nu!

En liten paus "unnar" jag mig nu i alla fall, sitter och kollar inredningsprylar och lyssnar på skön musik. Hittat massa snyggt och jag vill flytta hemifrån nu, nu, nu!!

Aja, fortsätta göra julmysigt då!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback