Jag får tokspel!

Jag får tokspel på min jävla dator, just nu är det en jävla dator (ursäkta ordvalet) men så fort jag har många sidor uppe eller så så lägger den av, heeela tiden! Nu har den lagt av ca 3-4 gånger på en halvtimme. Blir ju tokig! Försöker lyssna/titta på musikhjälpen, samtidigt som jag har massa olika jobbannonser uppe + Word för att skriva nytt Cv och personliga brev.

Aja, jag får väl låta datorn vila ett tag, slå på radion och storstäda rummet istället... Skriva cv ikväll, för jag lär inte bli klar med rummet på hela dagen, ååhoj!

Men först behöver jag mätta magen med lite lunch innan stora julstädningen börjar. Kommer bli ett projekt almost impossible. önska mig lycka till

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback