Idag är det snö

Åh så underbart, det är snö i lilla Nyköping och jag verkligen älskar det! Så det blir att ta med sig kameran till stan för att fota. För idag ska jag in till Nyköping city och träffa Tom för en lunch och fika, samt julklappshandling. Ska bli riktigt trevlans för det var ett tag sedan vi umgicks.

Vaknade för ca en timme sedan eller något och en av de första sakerna jag gjorde på morgonen var att göra 100 sit-ups bara för att jag inte hann ut och springa på morgonen. Bra av mig! Ska sätta upp ett litet mål där jag gör 100 sit-ups varannan dag och ett x antal benböj varannan dag.

Men nu måste jag göra mig iordning ser jag, ska åka med bussen om en halvtimme. Inte så bra om jag missar den.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback