God morgon julenissar

Har ni sovit gott? Det har i alla fall jag gjort även fast jag drömde att jag var jagad av massa 12-13 åringar som ville mörda mig.. Haha, jag vet att mina drömmar är störda. Idag är det måndag och det är bara tre dagar kvar till julafton, spännande!? Det är verkligen första gången på länge som jag ser fram emot julen, vad har hänt?

Dagens planer ser i alla fall ut såhär:
-
Göra julgodis = knäck, wienernougat, rocky roads.
- Göra julbakelser = Saffransmuffins, gingerbread-cookies.
- Städa rummet

Är väl ganska mycket som ska göras, så därför ska jag sätta igång redan nu. Men först måste jag till affären och handla lite ingredienser.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: åsa - hello sugar!

åh så mycket godsaker du ska baka idag!



tack för din fina kommentar!! :) jag tycker kakburken.se är helt klart bäst för att köpa material till cupcakes i sverige.



kram åsa

2009-12-21 @ 15:29:05
URL: http://hellosugar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback