God Jul på er

Hoppas ni haft en mysig jul! Det har jag och morgonen var absolut bäst tycker jag, även fast jag ville ligga kvar i sängen och bara fortsätta mysa istället för att åka till jobbet. Hoppas på att det får bli en annan morgon istället.

Jobbade halva dagen också, var segt som tusan för att jag var så trött men jag höll humöret uppe för inget kunde ta ifrån mig leendet på mina läppar. Kom hem och lunchade lite och sedan blev det julfirande med familj på mammas sambos sida. Trevlans, även fast jag stack hem tidigare. Mysigare med julfirande hemma med familjen och inte så många barn kan jag tycka.

Jag orkar inte skriva mer, somnat i soffan redan så nu ska jag gå och lägga mig istället. Jobbar imorgon oc hsedan är det ju utgång!

Pusspuss och ha en fortsatt trevlig julhelg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback