Gårdagen gick av bara farten

Jag tror inte jag har åkt fram och tillbaka så mycket som jag gjorde igår, haha. Men gårdagen fick gå i fartens namn men också i mysighetens tecken. Bra va? Började dagen med att stiga upp hyfsat tidigt och åkte in till stan vid elva. Blev en trevlig sushi-lunch som Jonte, klasskompisen från gymnasiet, bjöd på med tanke på att han varit skyldig mig en sushi-lunch i ett halvår nu! Så det var trevligt, satt även och snackade med två av mina gamla lärare så det var väldigt trevligt!

Åkte senare med tåget upp till Stockholm och var där vid tre - halv fyra tiden. Handlade present åt lillebror som fyllde myndig igår och julklappar slank med också. Samt en jäävla massa presentpapper och presentsnören, här ska det pysslas!

Möta bror och mamma för att köpa ännu en födelsedagspresent åt honom och sedan åkte vi vidare till Södertälje för en trevlig middag tillsammans med pappa också. Käkade på restaurangen Texas Longhorn som har galet god mat och feeta jävla biffar! Samt den godaste barbeque-såsen jag någonsin smakat på.

Trevligt var det och jag vet ärligt talat inte senast vi fyra satt ned och hade det riktigt roligt tillsammans. Så dagen igår var riktigt lyckad!

Efter middagen åkte jag hem till Nyköping igen och tog det lugnt resten av kvällen, gick även ut på en kvällspromenad. Det var min gårdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback