Dans, dans och ännu mer dans

Igår var det dans och nöje som stod på listan. Jag och Eve åkte till Stockholm och mötte upp Plupp + vänner till Eve. Dansa på klubben ett tag för att sedan åka vidare till skejtgalans efterfest, där vi trodde det skulle vara världens drag med skön musik och skönt folk. Men vi hade nog lite fel, förväntningarna var för höga och det blev inte lika lyckat som vi hade tänkt. Fast... vad gör det när jag ändå hade det sköj?

Vi drog därifrån vid tvåtiden och stannade förbi en McDonalds för lite nattlig mat, gott som vanligt sådär när man äter på natten! Så vi satt på nattbussen hem med picknick, haha. Nästan i alla fall.

Vad som händer idag återstår att se, jag känner för en lugn kväll för hela min kropp gör ont och jag tror jag behöver uppsöka en kiropraktor.

Vad hittar ni på ikväll då?
Pusspuss :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback