Dan före, dan före dopparedan

Ni får ursäkta den extremt dåliga uppdateringen idag, men det är dels för att jag inte varit hemma och sedan har jag varit arg halva kvällen. Då anser jag att det är bättre att låta bli att blogga så det blir glada inlägg istället. Men nu känner jag mig på bättre humör igen även fast jag är trött.

Idag har jag i alla fall varit i Norrköping och fixat sista julklapparna, eller jaa de köpta i alla fall. Imorgon blir det storpyssel hela dagen, men först ska jag gymma på morgonen tror jag. Ska bli härligt!

Vad som står på listan imorgon är:
* göra klart det sista godiset, knäck, kola och wienernougat
* städa färdigt på rummet och göra mysigt
* pyssla med de sista julklapparna och slå in allt


Jaa det är väl det ungefär, men lär också ta upp hela dagen. Skinkan ska dessutom kokas imorgon, men det gör inte jag, tack och lov!

Nu ska jag krypa ned i sängen
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback