Ta-hand-om-mig-själv-Dag

God förmiddag på er.

Vaknade för ca två timmar sedan, men jag låg kvar i sängen och kunde inte sluta läsa
den spännande boken Är det någon där?

Tanken var att egentligen dra till nyköping och gå runt i affärer och kika lite. Men det var så skönt att
ligga kvar i sängen, så det fick bli att stanna hemma och ha en Ta-Hand-Om-Mig-Själv-Dag där jag
hade tänkt ligga på spikmattan, fixa naglarna, bloggen och bara mysa och vara kreativ.

Inte haft tid för det känner jag. Och snart är sommaren över, eller?

Nyttig frukost blev det  alla fall, med mammas hembakta bröd, avokado och Chai te.
Funderar på att dra igång en film också, jag får se jag får se.



PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback