Sydde upp klänningen

Förändringen kanske inte syns så jättemarkant, specielllt inte från den vinkeln som jag
fotade i spegeln. Men man ser i alla fall lite. Lyckades kapa 12cm av klänningen och det gjorde
stor skillnad.

 
Man kanske inte ser så mycket skillnad, eller?

Saken är den att jag är så kort, jag brukar vara alldeles för kort för att kunna köpa klänningar, och
eftersom de blir långa på mig ser jag ännu kortare ut. Därför är jag också nöjd med klänningen jag sydde
upp nu. För jag gillar den verkligen och tyget är riktigt snyggt.

Men efter att ha suttit och pillat med nålarna och sedan sytt om den så är jag som sagt nöjd med resultatet,
och jag visar lite mer ben än innan.

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback