Sova, sova, sova.

Nu är det dags att sova, tänkte överraska familjen och äta frukost med dem imorgonbitti kl. 7
Så jag får väl samtidigt säga lycka till till mig själv med att komma upp så tidigt. Fast jag ska se till
att hålla mig vaken från den tiden också så jag inte vänder upp och ned på dygnet. Plus att jag vill hinna
städa massa imorgon innan jag åker till Södertälje.

Hoppas också på att hinna redigera lite bilder från Typ En Festival, så jag kan lägga upp dem.
Jag får se hur mycket jag hinner. Städning ligger på första prioritet. Måste införskaffa mig en liten
låda för mina pysselsaker också, för den andra lådan har blivit full nu och jag kan inte riktigt hålla reda
på alla små påsar där jag har sakerna i. Så det får bli en låda med fack!

Men innan jag börjar babbla på om massa annat så ska jag lägga mig.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback