Sköna lediga måndag

Imorse gick jag upp tidigt, även fast jag hade kunnat sova hur länge som helst. Tanken var att
vakna runt fem tiden och cykla ut och fota dimman. Men jag somnade innan jag hann ställa in klockan
för alarm.

Dagen har bestått av att gå, gå och gå lite till. Har vandrat kring Sörmlandsleden i fyra och en halv timme.
Men det har varit riktigt härligt och vi kom till en jättevacker plats. Får väl fixa med bilder när jag orkar.

Nu väntar jag på grillat, är så hungrig. Blir ju Haloumi också, ååh vad det är gott! <3
guimp guimp, känns ju som gummi.

PussPuss

Kommentarer
Postat av: David

Sv, jodå allt super bra!



Och tack;);) :$

2009-08-03 @ 19:38:39
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback