Jordgubb&Lime-te med lite bakelser

Nu har jag äntligen blivit klar med mitt tävlingsbidrag och det är ivägskickat också. Tänkte att jag skickar
iväg det innan jag ångrar mig. Varför ska jag vara så petig när det gäller design osv?

Jaja. Fotade det lilla söta jag köpte på stan idag. hihi, var ju så gulligt att jag inte kunde låta bli!
En TE-SIL!




Och självklart har vi de snygga HANNA muggarna hemma. Måste köpa egna tills jag
flyttar hemifrån. Drack förresten ett jättegott te, som ska vara bra mot stress och sådant tydligen.
Ett rött te som hette Jordgubb&Lime, riktigt mumsigt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Söt te silen var! Lät som ett gott te dessutom :) Sött men inte för sött :)

2009-08-14 @ 12:02:23
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback