Hela livet är ett disco

*sjunger till Markus Krunegårds nya låt*

God morgon god morgon.
Hoppas ni sovit gott, för det har jag haft svårt med.

Är nyduschad och inte klar, men ska göra mig iordning och äta en stadig frukost
sedan blir det att knalla ned till jobbet. Men det blåser så satans mycket idag, kallt
kallt och är tydligen bara elva grader ute.

Ikväll blir det inte ett glas i stan heller, tråkigt men ingen som kunde tillslut. Så vi
sparar oss till helgen då det händer grejer med en gratisfestival.

Men det blir i alla fall till att jobba idag, 10-20.15. Jag har nedräkning tills jag slutar!

Måste leta upp låten med Markus Krunegård också, om jag hittar den så hamnar den
här såklart, den var riktigt bra.

Frukost nu! Magen ropar maaaat.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback