Endast fyra arbetsdagar

Nu återstår det endast fyra arbetsdagar kvar för denna sommar. Känns härligt, speciellt
efter att jag fått något att göra i höst. Började få lite smått ångest över vad jag skulle göra, men
nu i och med att jag ska läsa lite kurser och har kvar mitt jobb så känns det bättre.

Dagen idag var seg, men bara lite. Slutade i alla fall hyffsat tidigt plus att jag imorgon är ledig, så
det är extra skönt. Dock jobbar jag till kl. 20.15 på fredag och det känns verkligen segt. Men men, jag
hinner göra roliga saker ändå.

men nu ska jag fixa till en blogg en snabbis, sedan ska jag nog ta och titta på min egna design.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Ana

Åh jasså, blev det kurser? I sthlm eller hur blir det? Spännande det låter iallfall :)

2009-08-12 @ 22:18:45
URL: http://funsox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback