Det var konstigt?

Skulle precis göra mig iordning efter att ha legat och kollat på en väldigt spännande dokumentär.
Då märker jag att ryggen är varm och kliar lite, så när jag ska klia tillbaka så känner jag att det var inte
lika len som vanligt. Lyfter på tröjan och vips, där hade jag världens jävla utslag... Över halva ryggen, från
rumpan nästan och uppåt.. Jättekonstigt och jobbigt för det kliar som fan nu, bara för att jag upptäckte det?

Vet inte om det är allergi-reaktion, eftersom jag inte vet om jag är allergisk heller.. Ser nästan ut som bett, men
vad kan ha bitit mig sådär? Åt en 88a förut, glassen... innehåller visst hasselnötter och jag har på senare
tid kännt av både hasselnötter och jordnötter. Tjooho vad detta är kuul!

Men jag ska inte klaga. :) hade det varit värre så hade jag väl reagerat tidigare.
Ska nog sova nu, imorgon blir det vandring och fotografering i skogen.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback