Baka liten kaka

Kom hem från jobbet för ca en halvtimme sedan, så nu sitter jag här och funderar på om jag ska baka
lite kakor.. Är så sugen på att baka drömmar, godare än att köpa.. Så det ska jag nog göra. Måste kika
så att jag har tillräckligt med potatismjöl först.

Är så galet hungrig också, men maten är snart klar. Blir potatisgratäng som är gjort på grillen, samt grillad
kyckling med någon god marinad och haloumin (som vi skulle ha ätit igår.)

Bilder på kakorna kommer ävl sedan, om det blir av vill säga.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Cristian

Du kan ju säga till de som jobbar där att de ska spara lite sockervadd :) Haha :) Jobbar dock på Fre. Synd att du inte kunde skjuta på det en dag.



Tack så mycket vännen. Känner mig mer och mer nervös hela tiden, får se hur det går! :)

2009-08-04 @ 21:23:49
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback