Ångesten försvann

skrev ett kort inlägg innan jag åkte iväg mot Sthlm, var nog rätt osammanhängande men det var vad jag kände just då. Kände att jag började få ångest för framtiden igen, som jag haft under sommaren och som jag hade i våras.

Men när jag kom till universitetet och satte mig i salen så försvann allt och jag kände att jag trivdes riktigt bra. Istället har jag kommit på en annan sak och det är att jag blir deprimerad av staden jag befinner mig i just nu, S-tälje.. Det är en deprimerande stad och människorna här ser sällan lyckliga ut..

Aja, jag är alldeles för trött för att skriva mer. Så nu ska jag sova, imorgon åker jag tillbaka till Nyköping.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback