Varför är tisdagar sega och långa?

Sitter i skolan och har håltimme nu, börjar om ungefär en halvtimme. Ska ha Grafisk illustration, något jag inte haft på flera veckor och det känns helt sjukt.. Så jag hoppas att vi får påbörja något nytt och roligt. Som kanske ger mer inspiration och grejer.

Hela förmiddagen harj ag varit extremt trött och seg också. Somnade hårt på bussen in till skolan imorse och det har hållt i sig hela dagen, då jag även råkade somna på Geografin. Men pigg är jag ändå inte..
Går i skolan till halv fem, så Grafisk-lektionen är ett par timmar, vilket känns segt.

Ska se till att gå på stan efter skolan också. Ska inhandla lite grejer tills jag flyttar hemifrån. Äntligen!
Vill ha nya skor också, så jag kan slänga ett par gamla. Får se om jag hittar något idag.

Aja, nu fick jag reda på att vi ska ha teori hela lektionen, om konsthistoria.. jag kommer garanterat att somna då.
Vad ska ni göra idag?
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback