stånka och kånka

Efter att jag kom hem från skolan idag (sent, runt kl. 17.30) så har jag bakat och hunnit provsmaka det gooda jag gjorde. Blev inte kladdkaka som det var tänkt från början, för jag kunde inte hitta mitt superrecept, så jag gjorde något annat
gottgott istället. Vad det blir avslöjar jag imorgon, mouahahah!

Har även hunnit städa lite och flyttat in en fåtölj i mitt rum. Men är inte riktigt klar än, för nu hamnade all skit i min säng och i ett hörn på golvet i rummet. Så jaa, jag har en hel del kvar, men jag ska bli klar innan fredag! Ska vara fint när älsklingen kommer hit.

Men nu ska jag tydligen gå ut och gå på en promenad med Nicolas. :-P
PussPuss


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-04-23 @ 02:16:54
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback