Snart dags för bowling

Snart blir jag nog upphämtad av en vän, vi ska nämligen iväg och lira bowling! Kanske handla godis på Coop också, för det är sjuukt billigt där nu, 39kr/kg!

Sedan åker vi och bowlar. Var ett tag sedan jag bowlade och jag har aldrig bowlat med honom heller. Så det ska bli riktigt treevligt.

Blev bjuden ut på krogen också av en annan "vän" Men jag har varken pengar eller riktig lust för det.. Eftersom det är en vän. Men men, har som sagt inga pengar och jag ska ut på krogen när jag fyller, vilket är om två veckor. Har inte tid kommande veckor ändå, jobbar ju och grejer.

Så om ni vill hänga med ut när jag fyller, så hör av er. ;)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

på gina juuu, den är supersöt! men det är nog flera som ska ha sån, men jag ska pimpa min! :D

2009-04-09 @ 22:22:33
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback