Redo för en ny vecka!

Det är måndag morgon och vi ska alldeles strax sätta igång med dagens första lektion. Helgen har varit riktigt
mysig och jag har mest tagit det lugnt och njutit av solen. Var även iväg till Linköping med Robin,
mamma och Roger. Fick det som en liten födelsedagspresent, att få åka till IKEA och välja något som jag
ville ha.

Men jag skriver nog mer om helgen ikväll, för jag har massa bilder jag ska lägga upp också.
Nu är temaveckan tyvärr slut också, känns riktigt tråkigt för vi har haft det så jävla kul tillsammans!
Oj oj, nu ska vi börja. dags att kila.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: LOUISE HANISCH

Haha tack ändå. Ja precis, men det är svårt att veta vad man själv ska ha för bilder och sånt, det är det svåraste för mig. Finns så många att välja mellan. Haha!

2009-04-27 @ 15:43:51
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback