Prov imorgon, men det går inte

Imorgonbitti är det prov, jag vet inte riktigt på vad eller hur, vet bara att det är inom ämnet filosofi. Jag brukar tycka att filosofi är kul, för att jag själv gillar att filosofera kring saker och ting. Och ibland kan jag tycka att jag har väldigt konstiga tankar. Men de senaste filosofi-lektionerna har jag av någon anledning inte lyssnat eller lyckats somna. Jag har inte riktigt förstått vad det är vi gör och det har verkar så jävla krångligt att jag nog inte ens vill förstå.

Så tillbaka till morgondagens prov då.. jag är inte speciellt peppad för det och det finns annat som lockar mer.
Som till exempel Beppefesten imorgon! Alla studenter i Nyköping ska mötar på en skolgård mitt i stan, vi alla kommer förmodligen ha fula vita fiskehattar på oss, och pennorna i högsta hugg! Dags att signa varandras mössor.

Sedan kilar man ned till Vallarna för att kolla på Majbrasan och senare på kvällen blir det krogen. Så jäävla kul och jag längtar verkligen! Har varit nykter nu två Valborgsaftonar i rad, och denna gång kan jag nästan garantera att det blir riktigt festande! Trodde jag skulle få vara med älsklingen och fira också, var ett tag sedan nu, men så blev det inte heller. Men jag kan klara mig med brudarna själv ändå!

Suttit och klurat på sluttexten har jag också gjort, och jag kommer ingenstans.. Har verkligen 0 motivation till allt vad som har med skolan att göra..

Hur firar ni Valborg i år?
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha :) Ibland måste man göra spontana grejer. Annars händer det liksom aldrig något.



Jag drar i början av December och kommer hem efter nyår :) Underbart! Varit i Thailand någon gång?

2009-04-29 @ 20:49:11
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Äsch :) Ibland behöver man inte så mycket sällskap. Även fast jag har hittat mitt resesällskap nu i form av en god vän. Underbart.



Chile? Där har jag också varit. Eller vad snackar jag om? Jag är född där. Haha :) Vart i Chile har du varit?

2009-04-29 @ 20:54:02
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: emma

God kväll! :) <3

2009-04-29 @ 20:56:46
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: emma

allt bra? :)

2009-04-29 @ 21:01:23
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: Cristian

Ouh! London är NAJS. Var där i höstas. Gav min bästa tjejpolare en resa dit i 20 års present :) Lite lagom generöst sådär. Haha.



Haha :) Så du testar mig? Där ser man. Då ska jag vara förberedd nästa gång så att man inte ser igenom mig. :) Viña är grymt fint. Själv är jag från Valparaiso - Playa Ancha. De mindre byarna liksom :)



2009-04-29 @ 21:02:03
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Kanske dags att skaffa lite fler vänner då? :) Spontana sådana :) Största anledningen till att vänner inte följer med brukar ju vara att de har ont om cash. Planerar man i tid har man ju tid att skaffa fram pengar :)



Haha :) Shit, du kan ju typ mer än vad jag kan. Har aldrig varit i Atacama. Däremot har jag varit i "El Valle De Elqui" som var grymt fint. Och varmt. Puh!



Det enda negativa med Valparaiso är ju att det är så mycket brottslighet. Man kan typ inte ha på sig ett halsband där. Haha.

2009-04-29 @ 21:15:41
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Jag bor ju faktiskt också fortfarande hemma. Tycker att det är okej så länge man pluggar och jobbar. Jag lutar mig liksom inte mot dem - men det är skönt att ha dem där :) Man kan vara självständig ändå :)



Åh, jag ska definitivt åka runt i Chile nu när jag åker nästa år. Då ska man passa på att göra allt det där du nämnde :)



Jag blev stulen på mina solglasögon innan jag ens hade kommit ut ur flygplatsen. Haha :) Höll på att hämta ut bagaget och vips - så var de borta. Haha. Lite komiskt är det ändå :)



2009-04-29 @ 22:45:47
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback