Och i postpaketet fick jag....

Fick paket hem från Nelly.com idag, underbaart! Äntligen kom min klänning som jag köpt till studenten.
Det första jag gjorde var att slita upp paketet för att prova klänningen och SMACK, den satt perfekt! Eller jaa,
den är lite liten vid brösten, men det gör inget, går att fixa på något sätt.

Ååh, den var så jävla snygg, satt mycket bättre på än om man kollade på bilden, blev snyggare då! Och när jag hade
den testade jag även att ha med ett par high-heels och faan då ville jag bara ut på krogen och Shake that booty.
Men det känns bra, då är jag mer taggad för studenten.

Men nu ska jag baka, innan familjen kommer hem, sedan blir det att jag städar klart på rummet. ska bli så fiint här inne. thihihihi.

Hade en grymt rolig dag i skolan också, fan vad vi hittar på saker alltså, Stressigt har det också varit, men vi kirrar detta!
Bakning, ja tack.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: ` isabella sz.

hehe, tackar! :)

2009-04-22 @ 19:50:07
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Marre

Jaa vad kul, kan du inte fota klänningen vid annat tillfälle ? (:

2009-04-25 @ 10:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback