Nu har jag varit duktig, så det så!

Jag tycker i alla fall att jag har varit duktig, och det känns i benen. Var nere och gymmade förut och jag körde ett hårt jävla pass! Det kändes riktigt bra faktiskt, för jag kände mig lite nere och seg och efter träningspasset så mådde jag bättre.
Körde lite på löpbandet och sedan 10 min på crosstrainern.

Sedan körde jag lite styrka, eller liite, det var rätt mycket och hårt. Körde mest armar och ben, lite mage. Men får bli mer mage en annan dag, lördag tror jag. Imorgon ska jag träna hela kroppen, för då blir det simning. Skönt som faan, för nu var det ett tag sedan!

Aja, ska skriva klart ett mejl, sedan gå och sova.
Har ni haft en bra dag?
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja den är min favorit=)

2009-04-28 @ 23:50:02
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback