När foten har somnat

Jag har på senare tid upptäckt att min fot somnar väldigt ofta, men det sker bara när jag sitter vid datorn.
Har alltid vetat varför den gjort det, men inte riktigt reflekterat över det, förrän igår.
Alltså, min fot somnar när jag varit kissnödig för länge! Galet kanske ni tänker, men det är så att jag oftast
sitter och vaggar på min fot när jag är kissnödig, bara för att jag inte orkar gå på toa. I alla fall inte när jag sitter
vid datorn. Och jag märkte det nu också, men nu gjorde det mer ont än vaanligt vafan.

haha, snackade med Carro förut också, så jävla rolig hon är ibland. För det är många gånger hon säger något,
och då det låter grymt kinky, haha. *grr*.

Carro: Du får gärna bossa över mig
Jag: haha okej, vad bra.
Carro: I'll do what you told me to. ;-)

Skulle kopiera det vi skrev på msn, men jag glömde och stängde ned rutan.. Synd det. Men ungefär så var det.
Kan ni gissa vad vi pratar om?
Tror inte det... men fotografering är det i alla fall. hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback