Myskväll efter en hektisk dag

Var en riktigt hektisk dag på jobbet idag, så under rasten fick jag huvudvärk och började frysa och jag var nära på att somna vid fikabordet. uj uj, inte braa inte bra. Var mycket folk och alla kom hela tiden samtidigt. Så det var långa köer och stressigt, speciellt när en tjuga fastnade i min kassa och jag var tvungen att byta.

Folk fortsatte att strömma in även efter stängning, för att vi inte hunnit låsa.. Ååh, blir så trött på sådant, för de har ingen respekt för oss som jobbar och tror inte att vi faktiskt vill hem en lördagskväll. Aja, dagen är i alla fall slut för länge sedan och jag ska snart iväg.

Middagen var gryyymt god idag, gaah ville inte sluta äta, men var tvungen. För nu har min mage svällt upp och den gör ont. Smakat lite lyxig choklad också, från Bönan i Hörnan.

Ska iväg till Nicolas nu och kolla på film, treevlans.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback