Lill-lördag bjuder på Thaimat

Idag åkte jag och Carro in lite extra tidigt till skolan. Vi börjar egentligen kl. 12 på onsdagar, men åkte redan runt åtta. Jag vet, vi är galna och det är Inte ett aprilskämt. Åkte in tidigt för att träffa SYO och göra det sista för karriärstcoachingen. Gick riktigt bra och nu är jag färdig med allt och ska träffa henne en gång till för att se över lite utbildningar och jobb.



Efter Syo vandrade jag till stan igen för att möta Carolina utanför Thai-restaurangen. Jag valde något annat för en gångs skull och det fick idag bli Vårrullar. Var ett tag sedan jag käkade där, fast inte så länge sedan jag åt thaimat. Går det att få nog av asiatisk mat? Jag tror inte det!

Såg inte ut att vara så mycket mat när jag fick in tallriken, så jag tänkte att jag skulle kunna trycka i mig två rätter för att jag var så hungrig. När jag hade ätit riset och hade tre vårrullat kvar kände jag hur mätt jag började bli. Tvingade i mig den sista vårrullen för att inte verka otacksam och jäävlar vad min mage har svällt nu. Kommer vara mätt för resten av dagen, men det var det väärt <3

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback