Jag måste lära mig att sova

Precis som rubriken säger så måste jag lära mig att sova. Eller lära mig att slappna av och koppla bort allt som händer runt omkring. För nu hände det i natt igen, att jag sov alldeles för lite! Vill ju kunna sova minst åtta timmar per natt, så jag ska verkligen försöka att lägga mig tidigt ikväll

Men idag var jag i alla fall uppe tidigt, skola som vanligt. Vi slutade runt halv tolv vilket var otroligt skönt, då jag höll på att somna på lektionen innan. Men jag fattade inte alls vad vi snackade om och jaa, tror inte att någon i klassen gjorde det. Skrev ju också om att jag skulle ned och kolla tatuering, men när jag kom dit så hade de precis gått på lunch. Typiskt va? Så det får bli imorgon tror jag.

Var och pratade med SYO idag också och det gick riktigt bra. Så nu får vi se vad som händer. Jag anmälde mig till en spanskakurs om latinamerika igår i alla fall. Så jag får hoppas att jag kommer in på den, för det skulle verkligen vara kul. Sedan anmälde jag mig för lite andra utbildningar, men vad som händer med dem får jag se.

Jag känner mig i alla fall rätt peppad nu, inför mycket. Så jag ska kolla lite grejer på nätet, vad som krävs för att bli volontär och så. Så om ett år kanske jag sitter utomlands någonstans. Skulle vara väldigt kul och spännande! Dags att förbereda sig nu, med massa grejer?

Resten av kvällen vet jag inte vad jag ska göra. Får se helt enkelt, men ska nog ta och skissa lite på idéer jag fått under dagen, så jag kan illustrera sedan (någon gång).

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Josef Wijk

Hej!

Tack så mycket. Ja det är ju svårt att bara komma förbi om du inte bor i Sthlm :o/ Men kommer du på besök ngn gång så vet du vart du ska vända dig :o)

Kram Josef

2009-04-16 @ 17:21:17
URL: http://josefwijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback