Inför Beach 09!

Nu har jag vaknat tidigt, för att vara en lördag med sovmorgon. Men det är nämligen så att jag
ska dra iväg och gymma innan jobbet. Och mamma ville följa med, så här är vi uppe, redo att
dra iväg och träna någon timme. Ska även passa på att sola lite, vill ju ha lite färg till min
födelsedag, studenten osv.

Har inte tränat på ett tag för att jag varit sjuk, men nu ska jag komma igång igen och det känns bra!
Ska bli såå jävla bra inför Beach 09. hähä. Men jaa, om jag ska träna innan jobbet så får jag se
till att sticka nu.

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Marre

Äääääälskar din nya bloggdesign <3 Haha !



Hur får du din blogg så rolig att läsa ? :O

Min blogg har typ 5 st kollat in xD

2009-04-18 @ 09:44:05
URL: http://jordgubbssoda.blogg.se/
Postat av: Marre

Haha (: Rooligt :)



Idag ska jag ha fest, blir inte direkt ngn lugn dag för mejj xD



Mohaha, när jag ändå håller på kan jag säga att jag ääälskar dina bilder (; Sushi :D Hade nt märkt förens nu att dina bilder högst upp typ är som en animation... ;D

2009-04-18 @ 09:50:20
URL: http://jordgubbssoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback