Imorgon bär det av till huvudstaden!

Nu ska jag ta och sova, så jag orkar upp tidigt imorgon. Ska vara i Stockholm runt elva och då möta Carro. Hur trevligt som helst! Vi ska fiika på Saturnus och bara chilla. Får se hur länge jag är där, måste hem också och sedan åka vidare till Nyköping igen.

Usch vad trött jag blev.
Hoppas ni haft en bra dag! Det har i alla fall ajg, tagit det luugnt och kollat massa film. Var även på stan en stund och träffade älsklingen. Hoppas han har kul på kryssnignen, haha.

Puss puss och god natt <3

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godnatt :)

Sov gott !

(glöm inte att du kan bli veckansblogg hos mig!)

2009-04-06 @ 00:17:24
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback