Grattis på födelsedagen! <3

Jag vill gratta min underbara morfar som fyller hela 80 år idag. Han har blivit gammal, men är bara något som börjat märkas av nu under det senaste året. Min kära morfar har alltid varit pigg och glad och älskat promenader i skogen med hund och katten. <3 han är så sööt min morfar och jag älskar honom massor.



Har tänkt att fixa en tatuering som en grej för morfar, men även för mormor också. Ett gäng blommor ska de få.


En annan som fyller idag är min älskade pojkvän. Han fyller 19 år och nu är  det bara ett år kvar tills han får köpa på systemet. Att vara 19 måste vara det tråkigaste året faktiskt.. Finns inget att göra, liksom man fyller 18 och får då dra ut på krogen, sedan fyller man 19 och bara väääntar på att få köpa ut på systemet. Man kan göra allt annat, FÖRUTOM det. Och sedan fyller man 20 och har full frihet till allt då. haha.

Men Grattis på dig  i alla fall, älskade Robin! Hoppas du haft en fin födelsedag. <3




PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback