GoodNight sweeties. <3

I ett försök till att vrida tillbaka dygnet så ska jag lägga mig nu, efter att jag gjort mig iordning då. Men känner att jag börjar bli lite pigg nu, visst är det sjukt egentligen? Att man kan gå och vara sjukligt trött en hel dag men framåt kvällen så blir man pigg.. Inte bra inte bra, men jag ska se till att börja sova 8 timmar per natt, i alla fall försöka.

Hade tänkt anmäla mig till några kurser också, för universitet eller högskola.. Men sidan vill inte funka och jag kan läsa på Aftonbladet att det har varit stort tryck på Studera.nu och att sidan kraschat för att så många sökt. Så jag hoppas att de beslutar om en förlängd tid, det skulle vara perfekt för då hinner jag prata med SYO också.

Men ska försöka komma in på sidan nu. Funderar på att söka utlandsstudier, men vi får se.

God natt på er och hoppas ni haft en bra dag.
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback