Goodmorning starshine

Idag är det söndag och imorgon börjar en hektisk men spännande vecka. Ska snart iväg och jobba också,
kul kul blir det i slutet av maj. *cashing* Ett par timmar blir det, från kl. 11.00 till 18.15. Så det är inte så farligt,
kul kul ändå.

Just nu är jag inne i en lek med Gustav, med hans Gormitis. Det ser typ ut som pokemons nästan och har
samma typ av historia. Han har sett massa filmer med dem och ajg fattar nada, så jag hittar på egna repliker.
Haha, men det gillas inte och han rättar mig hela tiden.
Är det alltid såhär svårt att leka med barn? Faan, Gustav pratar ju på "italienska" också?!

Aja, ska fortsätta leka kanske, eller göra mig iordning är nog bättre?
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Vad bra! Jag kommer nog att beställa kavajen och solbrillorna :)

2009-04-19 @ 19:42:15
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback