God morgon på er! :)

Här är jag uppe tidigt, men borde sätta fart egentligen, för om en halvtimme går min buss in till stan. Egentligen börjar jag kl. 12 och går till halv fem, men jag känner att jag åker hellre in till skolan tidigt för att kunna sluta tidigare och dra iväg och simma istället.

Men jag ska in till skolan i alla fall, jobba med både projektarbete och relansering. Och sedan Sluttexten också, ska se till att få den klar idag! Ska ju lämnas in imorgon, läskigt.

Men nu ska jag äta en mysig och nyttig frukost, bestående av fullkornsflingor och mjölk, två mackor (hembakt bröd á la mamma) GI-bröd typ, med skinka från slaktaren. (inga tillsatser!!) Och sedan gör jag mjig iordning och åker in till stan.

Ska bli härligt med ett simpass ikväll, var ett tag sedan, och jaa ska se till att komma igång ordentligt igen. Hamnar alltid i en lång svacka efter att jag varit sjuk.

Got to go sötnosar!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback