Fyra timmars nattsömn

Idag är jag trött... Har endast sovit fyra timmar och det är heelt mitt eget fel, eftersom jag vänt upp och ned på dygnet under lovet. Men eftersom jag somnade runt halv tre och vaknade innan sju så är jag säkert trött ikväll och kommer somna tidigt, vilket är bra!?

Jag steg i alla fall upp runt sju och halv åtta var jag klar och gick ned till gymmet. Så morgonen har hittills spenderats på gymmet. Go Marre! Kände verkligen att jag inte tränat på ett tag med tanke på att jag varit sjuk, haha fyy fan vad tröött jag blev. Tänkte sola, men pallade inte. Så jag vandrade bara hem..

funderar på att lägga mig i soffan en stund och soova. FAST jag måste ställa in väckarklockan då, så jag inte missar bussen kl. 11.15. Gaaah, så trötter.

Fixade lite på bloggdesignen, men inte klar och inte så nöjd. Men har en idé jag ska göra idag, så det känns ju skiitbra!
Vad ska ni göra idag?
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback