En jobbhelg på G

Nu ska jag gå och lägga mig och sova. Ganska tidigt för att vara en fredag, men jag är så otroligt trött
och det ska bli skönt med ett par timmars sömn. Får ju lite sovmorgon imorgon, men ska ändå upp
hyffsat tidigt för jag hade tänkt dra iväg och gymma på morgonen med mamma, innan jag far iväg till
jobbet kl. 13.

Skönt ändå med en kort jobbardag imorgon, jobbar bara i fem timmar och sedan kan jag komma
hem och slappna av. Blir dessutom grymt god mat här hemma, rökt lax
(egen rökt i grillen) med bulgur. Mumma!

Söndag blir också en dag med jobb, fast då börjar jag kl. 10.30, så det blir lite längre. Men det gör inte så mycket. Vad som händer mer i helgen vet jag inte, men jag ska nog bara ta det lugnt. Ta och läsa lite för atomprovet i naturkunskap. Ska se till att fixa ett VG i Naturkunskapen hade jag tänkt, så då måste jag göra omprovet.

Men nu ska jag i alla fall sova, är gryyymt trött. Hoppas ni haft en bra dag i dag i alla fall.
Och trevlig helg på er!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback