En dag i Sthlm och en kväll i Nyköping

Nu sitter jag hemma i Södertälje, har varit i Stockholm ett par timmar med Carro. Berättar mer om dagen när jag kommer hem till Nyköping igen, eftersom jag har bilder och så som ska överföras. Och snart kl. 18 ska jag ta tåget hem till lugna Nyköping.

Har i alla fall haft en trevlig dag i stora staden och en mysig dag i solen. Hoppas på en lika mysig kväll i Nyköping och är riktigt nyfiken på hur köket och vardagsrummet ser ut nu!

Men men, nu ska jag ta och fixa lite innan jag åker.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack för en UNDERBAR dag i city vännen <3

Får vi göra om ;)

2009-04-06 @ 18:04:58
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback